Bemutatkozás és tudnivalók

Figyelmeztetés! Ez a blog homoszexuális tartalommal bíró írásokkal és képekkel rendelkezik, tehát ha ez nem tartozik bele az ízlésvilágodba, kérlek ne böngéssz tovább! Ugyanez vonatkozik a 18 év alattiakra is, akiket arra kérnék, hogy akkor látogassanak vissza, ha már betöltötték a felnőttkort nyugi, előbb-utóbb eljön a napja ^^ 

Helló mindenkinek! ^^

Ai no Kusabi

Ez a blog azért született, hogy megosszam a magyar AnK rajongókkal Yoshihara Sensei regényének élményét. Olyan remekműről van szó, amit minden BL-kedvelőnek ismernie kell, mert a műfaj kultusz műveihez tartozik, ha nem maga az "Alapkő". Engedjétek meg nekem, hogy ezzel a megnevezéssel illessem, mert számomra nincs kedvesebb történet Iason és Riki tragikus szerelménél.

És pont ez volt az, ami miatt belefogtam az egész fordításba. Hisz nem mindenki olyan szerencsés, hogy elég magas szinten beszélje az angolt ahhoz, hogy megérthesse az angol kiadást (higgyétek el nekem, nagyon meredek angollal van fordítva...). És ha mégis, lehet, hogy az illetőnek nincs lehetősége arra, hogy külföldről beszerezze.
Ennek ellenére azért megkérlek titeket, hogy ha mégis megtehetitek, vegyétek meg őket, vagy angolul, vagy japánul ^^ Támogassuk együtt a yaoi irodalmat. Az angol nyelvű kiadásról infót >>ITT<< találhatsz, a japánról pedig >>ITT<<.

A történettel kapcsolatban minden jog Yoshihara Riekonak megy, az illusztációké pedig Michihara Katsuminak. A fordítást az angol nyelvű Juné kiadás alapján készítem (2007-2009. Digital Manga Publishing).
Eddig összesen 6 kötet jelent meg angolul, de ezzel nincs vége a történetnek. A DMP tavaly év végen bejelentette, hogy végre sikerült megszereznie a japán Tokuma Shoten kiadótól az utolsó hiányzó két rész angol kiadásának a jogát, tehát joggal remélhetjük, hogy ezév vége felé kijön a 7. kötet.

Ennek a magyar fordításnak minden jogát fenntartom! Kérlek, ne hivatkozz úgy rá, mintha a tied lenne, s ne szerkessz bele! Nagy örömmel veszem, ha a saját blogodra kiteszel egy hivatkozást az én blogomhoz - mindig hálás vagyok azért, ha valaki segít terjeszteni az AnK lázt ^^ De kérlek, ne lopd el a munkámat, mert tényleg rengeteg időt és energiát fektettem bele.

Egyelőre csak itt helyben olvasható a történet, de ha kész leszek egy-egy kötet fordításával, fel fogok tenni egy letölthető .pdf változatot is.

Élvezzétek! ^^

Legújabb frissítés:
 2017. jún. 26.: És ezzel vége is a 2. kötetnek ^^ Mindenkinek kellemes olvastgatást!

Megjegyzések

  1. El se hiszem hogy e
    más magyarok is szeretik :D látom 2017ben csináltad a blogot, még folytatod?
    Kinga

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, szerintem mindenki nevében a munkádat. Csodálatos vagy, én is ránéztem angolul és tényleg nagyon nehéz, és köszönjük hogy ennyi időt belefektettél. Mert te el tudod olvasni angolul is, elvégre vagy azon a szinten, és te mégis lefordittottad hogy aki nem tudja más nyelven az magyarul is elolvashassa. Köszönjük!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Nagyon fogok örülni, ha hagysz nekem üzit ^^