Dark Erogenous - 13. szám


 Bocsáss meg, Raoul, de ugródeszkámként fogom használni Mimeát...
(ラウール、おまえには悪いが、ミメアには踏み絵になってもらおう… - Raoul, Omae ni wa Warui ga, Mimea ni wa Fumie ni natte moraou...)



Klikkelj ide a szám meghallgatásához.
(ne ijedj meg, mivel ingyenes lejátszó, reklámmal indít)


(Egy légikocsi belsejében, Iason monológja)

*egy elhúzó kocsi és eső zaja*

Iason: Eső...?

Raoul emlékképe: Mutasd fel egy Szabad Partin. Mutasd fel és hagyd, hogy magáévá tegyen egy nőstényt.

*ahogy Iason beszél az eső zaja elhalkul és zene veszi át a helyét*

Iason: Te nem érted, Raoul. Még én magam sem értem, hogy ragaszkodhatok ennyire egy korcshoz. A tudatom mélyén tisztában vagyok vele, hogy ez őrültség, s mégsem vagyok képes elengedni őt. Mily szánalmas egy tanagurai Blondie-tól.

Raoul emlékképe: Úgy tűnik, hogy a te Z107M-ed és az én Mimeám gyanúsakká váltak.

Iason: Észrevettem, hogy az utóbbi időben igencsak engedelmesen hagyta, hogy a magamévá tegyem, de soha nem gondoltam volna, hogy valami ilyen áll a hátterében. Ő lenne az: Mimea? Riki. Mit fogsz tenni? Továbbra is járod az utad követve az idő múlását egészen addig, amíg be nem fejezed az ölebeskedést a szolgálatomban? Vagy a pusztulást választod és kiereszted a karmaidat? És... *mély lélegzet* én melyiket kívánnám ezek közül? Raoul. Sajnálom, de ugródeszkámként fogom használni Mimeát. Tudni akarom, hogy mi jár Riki fejében és hogy mit fog tenni... egyetemben azzal, hogy az én fejemben alakot öltött gondolatok hogy fognak alakulni.

Megjegyzések