Dark Erogenous - 6. szám


 Mutasd meg, Riki, mit jelent ölebnek lenni
(見せてもらおうか、リキ。ペットとしての成果をな - Misete moraou ka, Riki. Pet toshite no Seika wo na)



Klikkelj ide a szám meghallgatásához.
(ne ijedj meg, mivel ingyenes lejátszó, reklámmal indít)


(Hat hónappal később, Iason szobájában Riki a Pet-gyűrűkről hall Daryltól – Iason „Utolsó Simítása”)

*robaj*

Riki: Daryl! Mi folyik itt? Azután, hogy megjelentem a Partikon, elvileg jogoban áll, hogy elmehessek a Szalonba vagy a Játékterembe, nem? Ezt mondtad! Akkor miért nem nyílik ki ez az ajtó? A francba! *öklével veri az ajtót*

Daryl: Azt hiszem, hogy azért, mert még nincs Pet-gyűrűd.

Riki: Pet... gyűrű?

Daryl: Igen. Egy gyűrű a nyilvántartási számoddal. Amíg nem vagy képes felmutatni, hogy rendelkezel eggyel, nem léphetsz ki ebből a szobából.

Riki: Minden ölebnek van egy?

Daryl: Nyakláncok, fülbevalók, karkötők; sokféle gyűrűfajta van és a nyilvántartásba vettek mindegyike állandóan hord egyet. Itt Eos-ban ez a személyazonosság megállapításának egyetlen formája.

Riki: Tehát bárhová mehetek ha van egy gyűrűm?

Daryl: Nem. Ez a gazda döntésétől függ.

*ajtó nyílik*

Daryl: Ah, üdvözöllek itthon.

Iason: Daryl. Menj és ülj le amíg nem hívlak.

Daryl: Elnézést kérek.

*ajtó csukódik*

Iason: Úgy nézel ki, mint akinek van valami mondanivalója, Riki.

Riki: Meddig tervezted, hogy bezárva tartasz itt?

Iason: Amíg nem végeztem.

Riki: *felnevet* Helyes. Ha valami bárba járnék lógni, nem lehetnék egy Blondie becses ölebe, mi? Még neked is meg kellett volna értened ezt az utolsó Parti után.

Iason: A parti szórakozásra való, mégha az csak oktalan harc is. Nem vártam, hogy egy söpredékbeli korcs majd előzékenyen vagy jómodorúan viselkedik. Akárhogy is, elégedett vagyok, hogy valamiféle Pet-ként valahogy mégiscsak megjelentél. Mostmár névleg és a valóságban is az ölebem vagy, Riki.

Riki: Ebben az esetben add már végre ide azt a „Pet-gyűrűt” vagy mifenét.

Iason: Haha? Tehát most te magad akarsz összeláncolni minket. Micsoda elképesztő fejlődés.

Riki: Nem így értettem. Azt akarom mondani, hogy ha egész nap ebben a szobában bezárva kell maradnom, depressziós leszek. Mégha meghunyászkodónak is tűnik, ha felveszek egy Pet-gyűrűt, legalább képes leszek szabadon járkálni, nem? Tehát szedd már elő!

Iason: Szóval amikor nincs más választásod, még ilyen messzire is elmész, mi? *mély lélegzetet vesz* Értem. A korcsok valóban igencsak makacsok. Legyen. Ha Pet-gyűrűt akarsz, akkor majd adok neked egyet.

*felvezető zene*

Riki: M-mi van?

Iason: Gyere ide *Rikire csap*

Riki: Ez fájt! Eressz! Eressz el! Már mondtam neked, hogy nem vagyok valamiféle játékszer! Felfogtad?

Iason: Vesd le a ruhád és feküdj az ágyra.

Riki: Így meglepni engem. Ha ezt akartad, már az elején mondanod kellett volna. Faszfej. *elakad a lélegzete*

Iason: Hm. Mi a baj? Miért vagy ennyire meglepődve?

Riki: Miért.. Te miért...?

Iason: Mindössze annyit jelent, hogy magamévá fogom tenni a saját ölebemet. Nincs ezzel semmi baj, ugye? *leereszkedik az ágyra* Ez csak az én utolsó simításom. Mutasd meg, Riki, hogy mit jelent ölebnek lenni.

Riki: Hé, vá... *félbeszakítja valami, ami csóknak hallatszik, s amit Riki... „bemutatója” követ xD*

*a zene lassan elhalkul*

Megjegyzések