Dark Erogenous - 19. szám


 É-én.. senkinek... senkié nem vagyok! / Iason leveszi a Pet-gyûrût
(お、俺は…誰の…誰のモンでもない!/ リングを外すイアソン - O-ore wa... Dare no... Dare no mon demo nai! / Ring wo Hazusu Iason)


Klikkelj ide a szám meghallgatásához.
(ne ijedj meg, mivel ingyenes lejátszó, reklámmal indít)


*bumm*

Iason: Elég szépen elkaptak.

Riki: Ne érj hozzám!

Iason: *elhúzza a száját* Jó rég volt mikor utoljára ilyen képet vágtál, Riki. Csak nem felélesztette benned az elfelejtett vért az, hogy keményen összetűztél a biztonsági őrökkel?

Riki: Fogd be! Hagyd már az értelmetlen pofázást és csinálj végre valamit!

Iason: *kuncog* Tehát már felkészültél.  Milyen bámulatos. Hát akkor talán megkóstoltatok veled egy kis fájdalmat.

*a gyűrű reagál, Riki felnyög*

Iason: Emlékszel, Riki? Amíg a gyűrű a húsodba vág, nincs hová menekülnöd. *mély lélegzetet vesz* Ha tisztában vagy ezzel mégis miért teszel ilyen őrültségeket?

Riki: *nyög és zihálva lélegzik* Az ölebek... a legaljabb... szemét! *felüvölt*

Iason: *hideg és kimért hangon* Ennyire utálsz öleb lenni?

Riki: *még mindig nyögve* Hányok tőle!

Iason: *nevet* Ily büszkén beszélni...! A gyűrű mást is megkóstoltatott veled mint a fájdalom, nemde? Vagy tévednék, Riki?

*felvezető zene*

Iason: *lehalkítja a hangját* Már azzal, hogy ezt teszem, engedelmesebbé válsz.

*Riki levegő után kapkod*

Iason: Már nem beszélsz vissza. Tehát? Vagy... ezt jobban szereted?

*Riki megint levegő után kapkod*

Iason: Drogok vagy Muul használata nélkül, csak azáltal, hogy így kitágítalak. Hogy mondhatod, hogy nem vagy öleb?

Riki: *elvékonyodott hangon* A fenébe... *zihálva* Ki lenne...

Iason: *suttogva* Ki a gazdád?

Riki: Én... én senkinek.... én senkié nem vagyok! *levegő után kapkod* Én senkié nem leszek!

*a zene felhangosodik*

Iason: Igazán? *hosszú szünet* Ebben az esetben kívánságod szerint, eltávolítom a gyűrűt.

*ahogy a zene hirtelen megszakad, Riki levegő után kap és a gyűrű lejön*

Iason: Most menjünk.

Riki: Csak árusíts már ki valami midasi bordélynak vagy valami fekete piaci peepshow-nak! Bárkinek is adj el, ennél csak jobb lehet.

*valami nagy ajtó kinyílásának a zaja*

Megjegyzések