Dark Erogenous - 20. szám


 Én... egyszerûen várni fogok. Addig a pillanatig, amíg végre valóban az enyém nem leszel
(私は…ただ、待っていよう。おまえが真に私のものになる、その瞬間を、な - Watashi wa... Tada, Matte iyou. Omae ga shin ni Watashi no mono ni naru, Sono Shunkan wo, na)


Klikkelj ide a szám meghallgatásához.
(ne ijedj meg, mivel ingyenes lejátszó, reklámmal indít)


(a nyomornegyed határánál)

*légikocsi hangja, amit ajtó nyílása követ *

Iason: Szállj ki.

Riki: Ez... a nyomornegyed széle.

Iason: Most miért lepődsz meg ennyire? Jobb szeretnél egy midasi bordélyt?

Riki: Ez valami rossz vicc? Iason... mit forgatsz a fejedben?

Iason: Visszamehetsz a nyomornegyedbe, ahol megszülettél.

Riki: Tényleg... visszamehetek? Csakúgy?

Iason: Levettem rólad a Pet-gyűrűt. Menj. Mielőtt még meggondolom magam.

Riki: Visszamehetek. Visszamehetek – nemcsak egy álom ez! A nyomornegyed szele... a nyomornegyed szaga... Többé nem köt semmi. Szabad... vagyok! Végre... szabad vagyok!

*miközben megindul az Ai no Kusabi főcímdala, Riki elindul: először lassan, majd futva*

Iason: Menj vissza, Riki. Menj vissza a söpredék közé, rázd le a súlyokat a szárnyaidról. Három év. Üdvözölheted a barátaidat. Még Guy-jal is újra összejöhetsz. De... bizonyosan észre fogod venni, hogy nem temetheted el azt a három hosszú évet. A szabadság súlyát és a véred szomját. Többé már nem köt a Pet-gyűrű. Menj és aztán gyere vissza, Riki. Mindössze egy év szabadságot adok neked. Menj és bizonyosodj meg róla a saját szemeddel és a saját testeddel, hogy te már idegen vagy ott, s aztán gyere vissza. Én... egyszerűen várni fogok. Addig a pillanatig, amíg végre valóban az enyém nem leszel. Addig a pillanatig...

*a zene folytatódik tovább*

Megjegyzések

  1. Huh...Hát ez reggel éhgyomorra nagyon levitte a hangulatomat,mivel most itt bőgök a gép előtt. :) Nagyon köszönöm,hogy meghallgathattam és elolvashattam a fordítást hozzá,sok újdonság volt számomra benne.Ez a vége gyönyörű volt.Mégegyszer köszönöm! Abya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Abya!

      Nagyon szívesen mégegyszer, örülök, hogy tetszett!^^ Az meg kifejezetten boldoggá tett, hogy sikerült új dolgokat is felfedezned a történetre vonatkozóan!^^ Szerintem a Dark Erogenous minden idők egyik legjobb drama CD-je. Csodálatos végigkövetni Iason szerelembe esését *felsóhajt*

      Törlés
  2. Ez maga volt az extázis! Végigkövetni az előzményeket, és valóban még jobban nyomon lehet követni a szereplők érzéseit, cselekedeteik még érthetőbbé váltak. De ez arra is jó, hogy bebizonyosodott, hogy a film milyen szuperklasszisra sikerült, mert tökéletesen visszaadja ennek a csodálatos műnek az érthetőségét. És a szereplő seiiyuk, élén a két, általam hőn imádott fantasztikus párossal, egyszerűen egy színtiszta élvezet! Mikor Shiozawa Kaneto beszél, egy vödörbe tudnék elfolyni, és borsódzik a hátam a gyönyörűségtől! Seki Toshihiko meg szintén eltudja érni, a pusztán a gyönyörű hangjával, hogy odalegyek a gyönyörűségtől, mikor hallom! Egy csoda ez a mű, az égiek áldják meg érte a szerzőjét! Téged drága lelkem meg a csúcs fordításért! Ez a mű megunhatatlan! Arigatou!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Nagyon fogok örülni, ha hagysz nekem üzit ^^