Dark Erogenous - 14. szám


 
Vajon mi fog történni, Mimeával és Rikivel...?
(どうなんのかなぁ、ミメアとリキ… - Dou nan no kanaa, Mimea to Riki...)



Klikkelj ide a szám meghallgatásához.
(ne ijedj meg, mivel ingyenes lejátszó, reklámmal indít)


(A Szalon, miután felfedezték a Rikivel fennálló kapcsolatát a Pet-ek Mimea miatt aggódnak)

*hangos és ütemes felvezető zene*

Pet 1: Hé, hallottad már? Úgy tűnik, hogy ő és Mimea végre csinálták.

Pet 2: Á, igen tudom. És az a szóbeszéd is járja, hogy Raoul nagyúr panaszt tett Iason nagyúrnál. Mimea egy igazi idióta. Hogy mind közül pont azt a nyomornegyedbeli korcsot választotta.

Pet 1: Enif az idióta. Nem számít, hogy mennyire gyűlöli Rikit, így kibeszélni őt. Tuti, hogy ezért meg lesz lincselve.

Pet 2: Azért mégis, azon töprengek, hogy vajon mi fog történni... Mimeával és Rikivel...

Megjegyzések

  1. Ismételten köszönöm. :)Azt szeretném még megkérdezni,hogy tudsz e valamit a negyedik OVA megjelenése utánról.Lesz folytatás?Remélem igen!!! :) Abya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Abya! ^^

      Ismételten nagyon szívesen ^^ A kérdésedre sajnos nem tudok válaszolni, mert habár minden áldott nap bekukkantok a hivatalos AnK honlapra, sajnos ezzel kapcsolatban nem találtam híreket... De bevallom őszintén, hogy a staff-blogba nem olvastam bele - ha lesz egy kis időm, megpróbálok kisilabizálni abból is valamit, hátha ott van valami plusz infó. Hidd el, engem is nagyon érdekelne a dolog! ^^ S én is remélem, hogy lesz folytatás, mert ez így eddig csak nagyon a történet eleje...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Nagyon fogok örülni, ha hagysz nekem üzit ^^