Dark Erogenous - 16. szám


 Hideg van... A francba... Egy ilyen hatalmas helyen, teljesen egyedül vagyok... / Iason monológja
(寒いぜ…ちくしょう。こんなだだっ広いとこで、俺は、たったひとりだ…/イアソンのモノローグ - Samui ze... Chikushou. Konna Dadappiroi Toko de, Ore wa, tatta Hitori da... / Iason no Monologue)


Klikkelj ide a szám meghallgatásához.
(ne ijedj meg, mivel ingyenes lejátszó, reklámmal indít)


(3 évvel később, Iason szobájában, miközben a konzolján dolgozik, Daryl bensőséges kapcsolatot teremt Rikivel, végül Iason monológja – a megbilincselt rokonlelkek sebhelyei)

*billentyűzeten való gépelés hangja*

Riki: *részegnek tűnő hangon* Hé, te egész jó vagy ebben, Daryl.

Daryl: Riki úr, kevesebb alkoholt kéne innod.

Riki: Azon a kis cuccon keresztül bármihez hozzáférhetsz?

Daryl: Erre a számítógépre gondolsz?

*mindenféle komputer hang*

Daryl: Mi Furniture-ök számára ez olyan, mintha a részünk lenne.

Riki: Tehát ezzel mindent ellenőrizni és irányítani tudsz? Bárki képes rá?

Daryl: ...Nem. Ez a számítógép kizárólag a regisztrált bútordarabok számára van, úgyhogy csak én használhatom.

Riki: Ne vágj ilyen ijedt képet! Csak kérdeztem. Hé, nekem kínai.

Daryl: Nem sokkal ezelőtt Eos kijáratánál láttalak. Gyakran oda tudsz menni?

Riki: He?

Daryl: Az tilos terület.

Riki: *gúnyosan hümmög* Tudom. *húz egyet az üvegből* Az öleb gebasza a Gazda szégyene. Ez nem a bútordarabok felelőssége? Még én is tudom, hogyan tanuljak tapasztalatból. Nem mintha az a szemét Iason megbízni látszana bennem. *húz mégegyet az italból* Annyira gúzsba kötött, hogy képtelen vagyok megállni a saját lábamon. És még mikor nyugodtan ülök is azt kérdezi, hogy ezúttal mit forgatok a fejemben – s máris újból bajban vagyok.

Daryl: Ez...

Riki: Ne aggódj emiatt, csak panaszkodom. Néha muszáj kiköpni magunkból a sok szart, ami a belsőnket nyomja. Mégha a Szalonba is járnék, csak ellenség vagyok a számukra. Te vagy az egyetlen, akinek kiereszthetem a gőzt. Bocs, ne is törődj vele.

Daryl: Nem, rendben van ha ezáltal megkönnyebbülsz.

Riki: *megint iszik* Daryl. Tudod te, hogy a nyomornegyed milyen hely?

Daryl: Ah...

Riki: Persze honnan is tudhatnád.Valószínűleg te is azok közül való vagy, akik valami Ceres Centerben nőttek fel. Mi korcsok, minket kiskorunkban egy gyermeknevelő központban nevelnek. Bármikor is menj oda, mindenfelé televan kölykökkel. Állandóan sírnak és nyafognak. És mivel a fiúk értéktelenek a számukra, ahogy 13 éves leszel, kirúgnak. *tovább iszik*

Daryl: Riki úr...

Riki: Nincs semmmmmi a nyomornegyedben. Mégha olvasni is tudsz, szart sem ér. Szörnyű hely. De tudod... Hé! Miért sírsz?

Daryl: Semmiért. Csak eszembe jutott a múlt. Elnézést. Kérlek, bocsáss meg. *elmegy*

*ajtó nyílik és csukódik*

Riki: Daryl... *felvezető zongora* *mégegyet húz az italból és sóhajt* Guy. Mit csinálsz most? Vadul hajszolod a megmaradt Bisont mint mindig? Felkapaszkodtam csakhogy egy rakás szar legyek a halom tetején. A „nagy Blondie ölebe” vagyok. Szánalmas, nemde? Kiröhögnél, mi? *kuncog* Guy. Azt mondogattuk, hogy a nyomornegyed a legrosszabb hely, ahova kerülhettünk. Hogy ennél mélyebbre már nem zuhanhatunk. De tévedtünk. Ez a hely... ahol most vagyok az a legaljabb söpredék, ami csak létezhet! *mély lélegzet* Nincs itt semmi. Kiváló ételeket eszem, drága ruhákat hordok, puha ágyban alszom... de nincs itt semmmmi, ami szabadon az enyém lenne. Hideg van. A fenébe. Nincs egyetlen személy sem, aki őszintén beszélne. Egy ilyen hatalmas helyen, teljesen egyedül vagyok. Guy... olyan hideg van, képtelen vagyok elviselni. Guy...

*elejti az üveget, ami elgurul*

*ajtó nyílik és csukódik, amit léptek zaja követ*

Iason: Egy üveg szesszel a kezében, álomba sírni magát...

Riki: Guy...

Iason: Guy...? A férfi, aki a párzótársa volt a nyomornegyedben. Még mindig ilyen szeretettel viseltetsz egy ilyen reménytelen és jövő nélküli söpredékbeli csavargó iránt, Riki? Három Eos-ban töltött év után az ölebek életvitele mélyen a tudatodba vésődött – még mindig nem vagy képes megfelejtkezni a régi bajtársadról? *mély levegőt vesz* Bárhogyan is, de nem foglak elereszteni. Az enyém vagy. Mégha ez puszta szexdroiddá is alacsonyít le engem.

Megjegyzések