Dark Erogenous - 3. szám


 Te az én Pet-em vagy, Riki. Talán úgy intézem, hogy a tested emlékezzen erre
(お前は、私のペットだ、リキ。それを身体で覚えてもらおうか - Omae wa, Watashi no Pet da, Riki. Sore wo Karada de Oboete moraou ka)



Klikkelj ide a szám meghallgatásához.
(ne ijedj meg, mivel ingyenes lejátszó, reklámmal indít)


(Egy hónappal később, Iason szobájában, Riki igencsak megnehezíti Daryl dolgát)

*üveg törik ripityára*

Riki: Pofa be! Takarodj!

Daryl, Iason Furniture-je: De Riki úr, ez a gazdánk parancsa.

Riki: Mintha bármit is számítana! Valóban ennyire ritkaságszámba menne egy söpredékbeli korcs? Hagyd abba az állandó utánam való mászkálást!

Daryl: Az én dolgom az, hogy a jólétedre ügyeljek, Riki úr. A gazdánk így döntött. Itt Eos-ban egyedül a gazdánk szava abszolút. Te nem érted ezt.

Riki: De értem. Én, te, ő, mindenki – mi mindannyian egy rakás szar vagyunk!

Daryl: Nem. Riki úr, te még mindig nem érted, hogy mennyire félelmetes tud lenni Ő.

*ajtó nyílik*

Daryl: Üdvözöllek itthon.

*ajtó csukódik*

Iason: Részt fog venni a 21 órakor tartott Nagy Pet Kiállításon. Én tíz perccel korábban fogok eljönni érte. Addig pihenj. És bizonyosodj meg arról, hogy magunkra hagynak.

Daryl: Értettem. A jelzett idő előtt három perccel majd benézek.

*ajtó nyílik*

Daryl: Elnézést kérek.

*ajtó csukódik*

*Iason beljebb megy és leül*

Iason: Úgy tűnik, hogy mint mindig, most is megégeted mindenki kezét, Riki. Majd egy hónapja már. Azt hittem, hogy mostanra már kissé megkomolyodtál, de a jelek szerint csak a felszínedet borító első réteget távolítottam el.

Riki: Én törlöm ki a saját seggemet. Nem áll szándékomban változtatni azon, ahogy most intézem a dolgaimat.

Iason: Nem is várhattam volna kevesebbet a Bison vezérétől. *kuncogás* Tehát már a nyomornegyed jelmondatai sem voltak stílusosak. Azonban alig kétséges, hogy így nem leszel képes teljesértékű ölebbé válni.

Riki: Akkor miért nem veszel valaki mást? Tanagura Blondie-jai rengeteg szemét közül válogathatnak.

Iason: Nincs értelme annak, hogy ezt most mondd, hisz a szóbeszéd már szárnyrakapott. Amint egy Blondie számára megfelelő ölebet csináltam belőled, bemutatlak a partin.

Riki: !!

Iason: Gyere ide, Riki.

*felvezető zene*

Iason: Már megmondtam neked, hogy ne kelljen megismételnem önmagam.

Riki: Tssz!

Iason: Ülj le. Ne, ide az ölembe. *kuncogás* Mi az? Mitől félsz? Ha nem akarod magadtól csinálni, hívhatom Darylt.

Riki: Te faszfej.

Iason: Azt hallottam, hogy a söpredék korcsaiban nincs egy szemernyi erkölcsösség sem – vagy tévedek? Mi történt mindazzal a karizmával, amit az engem való meginvitáláskor használtál [mikor először találkoztunk]? Újrakezdted mint valami ártatlan szűz? Nehogy azt hidd, hogy mindig ilyen gyengéd leszek.

Riki: Hé, én nem vagyok sem exhibicionista, sem egy nimfomán.

Iason: Mindenki tudja, hogy egy Pet „párzása” közszemlére való.

Riki: Ha! Ti a nagy elitek egy csapat perverz vagytok?!

Iason: A parti két hónapon belül lesz. Addigra meg kell hogy tanítsalak egy kis jómodorra.

Riki: Micsoda röhej. A söpredék korcsai mind *elakadó lélegzet* közönséges... becstelen... majmok... vagy nem?

Iason: *suttogva* Még egy durva, alapjában véve bűnös majomnak is kell, hogy legyenek jó oldalai. Majd én megtalálom őket magamnak. *Riki zihál* Mikor bemutatlak az összejövetelen, nem akarom, hogy szégyent hozz rám. Te az én, Iason Mink Pet-je vagy, Riki. Talán úgy fogom intézni, hogy a tested emlékezzen erre.

Megjegyzések